-
ده توصیه برای نوشتن تبلیغات متنی
شنبه 5 آذرماه سال 1390 23:19
5.معمولا اساتید بازاریابی توصیه می کنند قیمت محصول را درون تبلیغ درج نکنید مگر اینکه محصول برای "مشتری"شناخته شده باشد و قیمتی که ارائه می دهید بطور محسوسی از قیمت رقبا کمتر باشد بطورکلی روی قیمت حساب نکنید آنچه اهمیت دارد ارزشی است که محصول ایجاد می کند
-
ده توصیه برای نوشتن تبلیغات متنی2
پنجشنبه 3 آذرماه سال 1390 04:13
3.نقاط قوت محصولتان را پیدا کنید و تا می توانید با برجسته کردنشان توجه مشتریان را به انها جلب کنید! اسب های معمولی می توانند از روی یک گودال بپرند، اما اسب من می تواند از روی یک دره بسیار عمیق و باریک بپرد!! دقت کنید برجسته کردن ویژگیهای مشابه اشتباه است 4. یک اگهی باید بتواند ابتدا جلب توجه کند سپس تشویق به اقدام کند...
-
ده توصیه برای نوشتن تبلیغات متنی1
چهارشنبه 2 آذرماه سال 1390 01:18
1.از کلی گویی و مبهم نویسی اجتناب کنید اینکار سبب بوجود امدن دو حالت می شود: اول مخاطبانی را جذب می کنید که تنها با هدف گرفتن اطلاعات بیشتر کلیک می کنند دوم مخاطبانی جدی را از دست می دهید. مخاطبان جدی به تبلیغات دقیق تمایل بیشتری نشان می دهند. 2. از بزرگنمایی واغراق در تنظیم متن تبلیغاتی اجتناب کنید با این کار مشتریان...
-
بررسی تبلیغات گوگل ادورد نتیجه گیری
دوشنبه 30 آبانماه سال 1390 23:34
نتیجه گیری: هر ابزار تبلیغاتی دارای مزایا و معایبی است که هنگام استفاده از ان باید انها را در نظر داشت تا بیشترین اثربخشی را از تبلیغات گرفت. امیدوارم مفید بوده باشد.
-
بررسی تبلیغات گوگل ادورد بخش هشتم
دوشنبه 30 آبانماه سال 1390 23:17
دلیل هشتم: ازمون و خطایی که در انتخاب کلمه کلیدی صورت می گیرد شایع ترین مشکل در بین تبلیغ کنندگان است این مشکل براحتی باعث ازبین رفتن بودجه زیادی می شود. اصرار به استفاده از کلمات نامرتبط و اعتماد کامل به کلماتی توسط کامپیوتر های گوگل توصیه می شود بهمراه بی تجربگی در تجزیه و تحلیل نتایج سبب بروز این مشکل است.
-
بررسی تبلیغات گوگل ادورد بخش هفتم
دوشنبه 30 آبانماه سال 1390 02:10
دلیل هفتم: کلیک های اتفاقی یکی از معایب گوگل ادوردز است مخصوصا زمانی که متن تبلیغ به صورت کلی یا مبهم تنظیم شده باشد که در این صورت کلیک روی تبلیغ بیشتر با هدف گرفتن اطلاعات بیشتر انجام می گیرد.
-
بررسی تبلیغات گوگل ادورد بخش ششم
جمعه 27 آبانماه سال 1390 01:38
دلیل ششم :تحقیقات نشان می دهد کاربران رفته رفته نسبت به تبلیغات بی تفاوت می شوند مخصوصا کاربران حرفه ای که ساعت ها وقت خود راصرف وبگردی مثلا در فیسبوک می کنند. ظاهرا فرمانی به مغز صادر می شود که"این قسمت از صفحه اطلاعات زایدی است انرا نادیده بگیر" تبلیغات گوگل در کنارنتایج جستجو نمایش داده می شود این نکته در ذهن حک می...
-
بررسی تبلیغات گوگل ادورد بخش پنجم
جمعه 27 آبانماه سال 1390 01:02
دلیل پنجم: یکی از مهمترین دلایلی که باید بیشتر درباره ان تفکر کرد بازخوانی انگیزه های کدبندی شده است. زمانی که کاربری جستجو می کند تمام انگیزه ها و اهداف خود را در یک کلیدواژه خلاصه می کند! کاری که یک انسان با تمام هوشی که دارد از انجام ان عاجز است باید توسط موتور جستجو انجام شود یعنی تمام انگیزه ها و اهداف کاربر را...
-
بررسی تبلیغات گوگل ادورد بخش چهارم
جمعه 27 آبانماه سال 1390 00:29
دلیل چهارم: روزانه میلیون ها نفر از گوگل برای جستجو استفاده می کنند هرکدام از انها با اهداف متفاوتی دارند جدا سازی افرادی که به انها نیاز داریم کار مشکلی است.این وضعیت برای کسانی که تجربه چندانی ندارند می تواند خطرناک باشد وبه سرعت بودجه تبلیغاتی شان را به باد دهد، هر چند گوگل امکان مدیریت بودجه را به کاربرانشان می...
-
بررسی تبلیغات گوگل ادورد بخش سوم
جمعه 27 آبانماه سال 1390 00:06
دلیل سوم: عواملی که گفته شد باعث پایین امدن کیفیت اگهی و در نتیجه بالا رفتن هزینه هر کلیک می شود بعلاوه وجود واسطه ها نیز باعث بالا رفتن هزینه هاست. قبل هر تصمیمی تحلیل هزینه-منفعت را انجام دهید، شاید روش های دیگر موثرتر باشد. یکی از مهمترین عوامل نرخ بازگشت سرمایه ROI است، یعنی تبلیغ کننده انتظار دارد که هزینه هایی...
-
بررسی تبلیغات گوگل ادورد بخش دوم
چهارشنبه 25 آبانماه سال 1390 23:19
دلیل دوم: اگر کشور ایران را در تنظیمات انتخاب کنید مشکلی وجود نداشت اما کشور ایران در لیست گوگل نیست، پس پول کلیک هایی رو میپردازید که بدرد نمی خورد. بعضی از کلمات بین زبان فارسی و زبان عربی مشترک است زیرا یک ریشه دارند همچنین کشورهایی هستند که با ما زبان مشترکی دارند مانند افغانستان و تاجیکستان، کلیک از این کشورها...
-
بررسی تبلیغات گوگل ادورد بخش اول
چهارشنبه 25 آبانماه سال 1390 00:55
قصد دارم تو چند پست به بررسی تبلیغات گوگل مخصوصا ادورد بپردازم البته فقط معایب رو میگم به اندازه کافی از مزیت هاش گفته شده ، این بررسی هم برای اینکه تبلیغ کنندگان مراقب بودجه های کم تبلیغاتی شان باشند تا پول بیخودی تلف نشود. دلیل اول: ایران جز کشورهای تحریم شده است بنابراین نمی توانید اون رو انتخاب کنید ومجبورید گزینه...
-
از کجا شروع شد
سهشنبه 24 آبانماه سال 1390 01:58
میخواستم درباره شروع علاقه ام به بازاریابی بگم. داستان از اونجا شروع شد که استاد ما درباره اهمیت بازاریابی گفت و اینکه " مشکل امروز تولید نیست مشکل فروش است" و اینکه " امروز رقابت بر سر سود بیشتر نیست بلکه بر سر بودن یا نبودن است" یعنی اگه بازاریابی نکنید بطور قطع کسب و کارتان نابود خواهد شد. بعد از مدتی به اهمیت...
-
با گوش دادن موفق شوید
دوشنبه 23 آبانماه سال 1390 18:09
تنها یک ساعت مطالعه روزانه شما را به آگاه ترین وشایسته ترین فرد با بالاترین درآمد در حرفه تان بدل خواهد کرد اگر برایتان سخت است که کتاب بخوانید پس به آنها گوش دهید . وقتی رانندگی می کنید به برنامه های آموزشی گوش کنید. به طور متوسط هر فرد بین 500 تا 1000 ساعت در سال پشت فرمان ماشین می نشیند . این زمان برابر است با 3 تا...
-
شرکت هایی ایرانی که از تبلیغات خلاق استفاده می کنند.
سهشنبه 13 اردیبهشتماه سال 1390 17:51
یکی از برزگترین نمونه های استفاده از تبلیغات خلاق در ایران بانک ملی است با این جمله معروف به رویاهات فکر کن. نمونه بعدی سایت فروش شارژ الکترونیکی تلفن همراه است. حتی شرکت پرشین خواب مسابقه ای برای طراحی تبلیغ خلاق برای محصولات خود آغاز نمونه است. آدرس این شرکت