قصد دارم تو چند پست به بررسی تبلیغات گوگل مخصوصا ادورد بپردازم البته فقط معایب رو میگم به اندازه کافی از مزیت هاش گفته شده ، این بررسی هم برای اینکه تبلیغ کنندگان مراقب بودجه های کم تبلیغاتی شان باشند تا پول بیخودی تلف نشود.
دلیل اول: ایران جز کشورهای تحریم شده است بنابراین نمی توانید اون رو انتخاب کنید ومجبورید گزینه بین المللی رو انتخاب کنید که دراین صورت پول کلیک هایی رو می دهیدکه بدرد نمی خورد مثلا کلیک یک ایرانی ساکن المان روی تبلیغ یک فروشگاه اینترنتی ایرانی هیچ ارزشی ندارد چون نمی تواند خرید کند