اول بازاریابی

همه و همه نیاز به بازاریابی دارند

اول بازاریابی

همه و همه نیاز به بازاریابی دارند

بررسی تبلیغات گوگل ادورد بخش پنجم

دلیل پنجم: یکی از مهمترین دلایلی که باید بیشتر درباره ان تفکر کرد بازخوانی انگیزه های کدبندی شده است. زمانی که کاربری جستجو می کند تمام انگیزه ها و اهداف خود را در یک کلیدواژه خلاصه می کند! کاری که یک انسان با تمام هوشی که دارد از انجام ان عاجز است باید توسط موتور جستجو انجام شود یعنی تمام انگیزه ها و اهداف کاربر را از کلیدواژه بفهمد و تبلیغات مرتبط با ان را نشان دهد. تبلیغ با موتورجستجو شاید بهتر از روش های دیگر باشد اما با تبلیغات هدفمند هنوز فاصله زیادی دارد
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد